PÅ TOPP

Att få börja senare än vanligt, sluta tidigare än vanligt, känna att dagens mattelektion gick kalas, inse att i morse är det fredag, känna att spanskaprovet idag gick finemang och att känna att man är kär gör mig sådär galet kanon-kanon-super-super- duper-duper-kalas-kalas-braa!

Jag har nu sträckt ut mig i sängen, spelar magio låter som ekar i hela rummet. Känner att allt kring skolan börjar lugna ner sig, då det just nu endast är (en hel del i/masooor) i engelskan men det går framåt och i svenskan en upg. som ska in om drygt en vecka- wihooow må jag säga. Att i morgon få träffa just honom gör att man drömmer sig bort i några sekunder och hoppas att då man vaknar att det är fredag eftermiddagen. Men klockan bara rusar iväg, det blir allt färre timmar, minuter och sekunder färre vilket stor gillas just nu.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0