MYCKET ATT GÖRA.

Skoldagen idag har varit brutal, har haft fullt upp exakt hela tiden därför det har blivit uruselt med inlägg. Då jag kom hem så satt jag igång med matteplugg med desamma. Men nu är plugget klart för dagen och jag sitter i soffan och tar det lugnt. Ska nog sätta på en film och småtitta på underitden jag läser FRIDA tidning.

Har väldigt mycket i skolan just nu men ska göra mitt bästa med att uppdatera så gott jag kan. Just nu är det matteprov, feb. inlämning, historia upg. och "skoluppdrag" som händer nu och kommande vecka.

Nu ska jag bara ta vara på denna tisdagkväll genom att njuta och ta det lugnt. Hör av mig senare med "dag 4" och ska försöka klämma in något till innan sängen kallar på mig.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0