MIDDAG OCH KLIPPNING PÅ G

Hallå! Är nu hemma, har nyss duschat och ska snart äta för att sedan invänta frisören idag smäller det. Eller?... Ska klippa håret men hur det blir vet jag inte ritkigt. Antingen blir det en rejäl klippning eller endast topparna, vi får se. Beslutar mig om hur senare.. Har tänkt en bra tag på att klippa det kort, men har inte riktigt vågat (?) eller vetat om jag velat och jag känner fortfarande något i den stilen samtidigt som jag verkligen känner för att klippa det kort... Svårt, riktigt svårt att veta vad jag ska göra med det.

Som jag sa, så är jag nu hemma. Skoldagen idag har varit riktigt seg och lång har det kännts som så det är väldigt uppskattat att nu får befinna sig hemma. Är nog bäst att jag stoppar något i magen nu med desamma för annars kan risken finnas att jag svimmar.
'
Jag hör av mig efter klippningen igen, ha det bra så långe. Hej hej hej

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0