MATTEMYS

Sitter med min kära mattebok och myser. Det är lite envis för den vill inte visa mig hur jag räknar ut svaret. Ska envisas och trilskas lite till med den för att förhoppningsvis lyckas räkna ut svaret på en fråga.

Utöver att sitta och jobba matte så händer det inte så mycket. Satt inte alls fel att få sluta vid tio istället för fram mot senare eftermiddagen. Ibland är guld värt. Ska därför återgå till matten nu, lika bra att passa på att ta vara på en ledig eftermiddagen genom att plugga matte och andra saker som behövs. Matten känns som prio ett då jag har prov på det i morgon. Men ska inte ägna så himla mycket tid åt det, då det redan känns som att jag kan den bra. Svenska och engelskan ska också hinnas göras.
'
Nä, nu ska jag sluta skriva vad jag gar att göra och istället sätta igång med de sakerna och få de gjorda! Hörs senare.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0