MÄTT I MAGEN

Hallå, nu är jag åter och har precis ätit. Intervjun jag var på gällde nya ekonomiläraren på skolan, blev befrågad av läraren om jag vill vara med och absolut. Det var riktigt givande och roligt, har varit med på tidigare intervjuer men jag tycker att just denna har varit lite mer speciell och ”viktig”.

 

Som sagt så har jag nyss ätit, pratar med K nu och ska snart sätta igång att läsa min engelskabok tror jag. Senare ikväll ska jag bege mig mot träningen, ska även försöka hinna med att se på Robinson. Roligt att ha mycket att göra och utifrån de jag måste göra lyckas prioritera tiden så att jag hinner med allt.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0