HELT ALLDELES BAMSETRÖTT.

Hua, jag gästar och gäspar, nära gång på gång att somna. Har inte slutat än och känner mig helt slutkörd och att jag kommer att somna när som helst. Klockan ringde i morse klockan klockan halv sju, då jag hade sovit i fyra och en halv timme. Just då för stunden så var jag riktigt pigg och kändes som att jag hade fått en masa sovtimmar som för den delen också var bra. Men genom dagen så har min pigghet som jag hade i morse försvunnit, sitter just nu på sista lektionen och hoppas att jag får sluta snart. Vi sitter och läser världen drygaste text och hela klassen är lika trötta och ögonen som fallier ihop var och varannan sekund. Alla längtar nog lika mycket som efter helg!

Idag på maten träffa jag O, vi låg ju upp lite för länge och pratade inatt. Han såg där emot inte alls lika trött ut som mig, tror jag. Eller egentligen har nog heller inte jag sett så trött ut. Jag har sprungit runt i skolans lokaler och busat runt, gjort av med en massa engeri som kanske resulterat i att jag just nu är alldeles slut. Innan jag somnar på riktigt så ska jag läsa det sista i texten och sedan lyssna på läraren. Hoppas ni har haft en bra dag och fått gått på helg. Jag hör av mig senare under senaeftermiddagen/ kvällen.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0