GOOD MORNING

god morgon alla, har ni sovit gott? Själv har jag sovit som en prinsessa fast blev dock väckt av att telefonen ringde klockan nio, andra dagen i rad jag blir väckt fastän jag har sovmorgon!! Men jag ska inte klaga över att mobilen ringde i morse, nio var en bra tid att kliva upp på. Har en del att göra idag nämligen så skönt att ta vara på den från starten!

Låg och smsade med P ända tills det var dags för nattsömnen. Det gör en så glad då telefonen plingar till och jag vet att det är från just honom. woopa woopa! Vi bestämde b.la. igår att han skulle komma till mig idag efter att han har slutat, så jag går nu runt här hemma och väntar tills att han ska sluta. Haha nja kanske inte riktigt, jag har en hel del att hinna göra innan han kommer, men jag måste ju erkänna att jag tycker det ska blir riktigt trevligt att få träffa honom igen, jag saknar honom.
'
Så nu är det nog bäst att jag sätter igång så jag har fått massa saker gjorda innan han kommer. Men jag kommer att höra av mig något mer under dagen, men tills vidare- ha en så bra dag!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0