GOD NATT

Hua så trött jag är. Alldeles enormt grymt trött. Smsar med P som jag nu har gjort ett bra tag, har även nu under kvällen skickat in engelska upg. om källkritik (som nu var tredje upg. i ett tredje ämne om källkrtik). Så det känns enormt skönt att ha fått det inskickat, vet dock inte om det blev så bra som jag vill, men om jag ska vara riktigt ärligt just nu så får det vara som det är. Tror trots allt att det blev kanon.

Smsar som sagt med P nu, han är alldeles ensamen.. Stackarn, tycker lite synd om honom. Saknar honom gör jag också, längtar tills vi ska ses, vilket är/ ska bli snart. Båda vi två har riktigt mycket i skolan/ med körkortet just nu, men som vi båda har sagt så är att ses en viktigt prioritering. Så vi ska göra vårt yttersta för att träffas två gånger den här veckan, innan den hinner ta slut. Veckerna bara rusar förbi, lite för fort ibland. Vill ibland bara stoppa tiden för att ta vara på allt det där mysiga och perfekta extra mycket!

Nä, nu ni. Klockan har pacerat elva och jag är enormt trött. Därför ska jag nu göra mig klar för kvällen och hoppa i säng. Smsa med P ska jag också göra tills jag somnar. Så nu ska datorn stängas ner och ansiktet tvättas, vi hörs igen i morgon. God natt och sov så gott alla.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0