GOD MORGON

Nu är jag vaken, efter att ha sovit i ca. sex timmar är jag nu vaken och pigg. Riktigt pigg och sprulande av glädje och allt sådant där fin fint. Svävandes runt på rosa moln med en kopp kaffe i handen är vad som sker just nu för sekunden.

Gårdagen som jag redan sagt, var helt   p e r f e k t   är så glad över att vi sågs, hur bra allt är kring det som just är på väg att hända. Att få vara med honom i en massa timmar, få prata, mysa och dela en massa skratt är bara så bäst just nu. Att han van över mig på briljar tre gånger är nog inte så mycket att säga, vi kan väl skylla på att jag var snäll och lät honoom vinna, hehe. Att bara få lära känna honom ännu mer är bara det guld värt. Glad tjej är vad jag är just nu, som har en massa energi att ge till dagens plugg. Men några avbrott kommer det allt bli med en massa sms till just honom.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0