FREDAGSMYS I SOFFAN MED NÄSSPRAY

Känns hur underbart som helst att det är helg. Jag bara njuter till fulla just nu. Sitter framför tv:n med familjen och fotboll är på, dock så sitter jag med datorn och ser på true talent. Galeet skönt. Att inte behöva ställa klockan i morgon, att bara kunna vakna när jag vill och känna mig förhoppningsvis utvilad och lite piggare. Det känns som att jag har blivit sämre nu också, tog ju som sagt iväg mig till skolan idag och en lärare sa till mig, du ser riktigt trött ut. Och ja, det är nog så, att vara fullkommligt igentäppt och rinnande näsa gör en trött, fastän man fått sina sovtimmar plus därtill!

Jag ska försöka ta vara på den här helgen genom att vila, plugga och hitta på lite äventyr! Ska nu fortsätta ta vara på min fredagkväll genom att luta mig tillbaka igen och se på nästa avsnitt av true talent. Hoppas ni får en kanonkväll.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0