FÅNGARNA PÅ FORTET

Det har inte gått så bra med uppdateringen idag ser jag. Men vad göt det egentligen? Inget alls just idag.

 

Jag har inte gjort så himla mycket, jag har pluggat, städat, åkt på dopfest och  övningskört till stugan med manuell bil och det gick helt gryymt! Är så galet nöjd, är helt obeskrivbart hur bra det gick haha. Körde genom staden och allt, wohow. Körkort snart kommer jag!

 

Just nu sitter jag i soffan, ska se på fångarna på fortet och äta lax. Lax är superduper gott och jag längtar tills att maten blir klar, vilket jag tror är vilken sekund som helst. Nu ser jag även att programet startar, dags att luta sig tillbaka och se hur tävlingarna går!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0