DAGENS MATTEPROV

Blev inget inlägg igår kväll. Såg bara på tv och kom i säng vääldigt tidigt. Idag på skolan har jag inte haft nåon chans till att uppdatera. Eller nu när jag tänker efter så skulle jag kunna ha uppdaterat i morse då vår första lektion blev inställd och alla i klassen var ändå på skolan för att lärarna hade varit alldeles för sen med att informera att letkionen blev inställd.

Idag så har det inte alls hänt så himla mycket förutom att jag har haft matteprov, och det var hemskt riktigt hemskt. Jag kännde verkligen att jag kunde kapitelet, vilket jag fortfarande känner. Men jag fick sådan press (både tid och i övrigt), då vi endast hade en timme att göra ett stort matteprov. Hade ingen klockan i klassrummet eller någonting... Så jag blev enormt stressad och hoppas innerligt nu att provet gick bra. Kommer att kännas riktigt jobbigt om det inte skulle gå bra då jag känner att jag kan det här kapitlet riktigt bra och att stressen inom mig tog över. Men oavsett så gick provet som det gick, så det är nu avbockat från min att göra lista. Men istället så blev listan utökad med en spanska upg. så listan är fortfarande lika långa. Kommer nog dröja ett tag innan den kryper.
'
Nu ska jag försöka äta för att sedan åka iväg och uträtta en del ärenden. Hör av mig senare idag tror jag. Hörs hej

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0