DAG 6- EN DÅLIGA VANA JAG ÖNSKAR ATT JAG INTE HADE

Oj sådan svår fråga. Jag skulle nog inte säga att jag har någon sådan där riktigt dålig vana. Men jag har nu på sista tiden haft svårt att komma i säng i tid, vilket inte alls är speceillt bra. Oavsett om jag är pigg eller inte på morgon och fått få sovtimmar så känns det ändå av att man är trött då man kommer hem.

Men utöver att ibland komma i säng lite sent så vet jag faktist inte. Måste nog klura lite till på det där och jag måste även börja komma i säng lite tidigare. Men nu är det torsdag och klockan är dessvärre kring halv tolv och i morgon är det fredag och helg vilket leder till att jag inte kommer komma i säng i "tid". Men eftersom det är helg så är det OK hehe. Men på söndag ska jag då försök somna tidigt för att ladda riktigt ordentlig till nästa vecka!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0