DAG 3- MINA MÅL/ DRÖMMAR/ ÖNSKNINGAR

En fin rubrik som lyder med fin text. Jag har stora mål och ambitioner som jag hoppas jag kommer att lyckas med. Det sägs att allt ordnar sig och att bara man vill så klara man det.

Jag drömmer om att hitta killen, den där fina rara person som jag kan dela något alldeles extra med. Han som jag kan prata med allt om och göra allt tillsammans med. Han som alltid fins där vid min sida, och jag vid hans. Något är på väg att hända mellan oss- du och jag, det vet jag, det känner jag. Jag hoppas att detta är rätt och att jag har funnit den jag söker. Det känns som så.

Utöver att hitta kärleken så finns det mycket annat fint jag drömmer och önskar att de ska falla in. Något jag vet att en hel del är på väg att göra och andra saker som redan slagit in.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0