BÖRJAR LIKNA NÅGOT

Jag har sedan förra inlägget minus middag suttit med företagsekonomiupg., helt galet vad långt tid det ska behöva ta. Men jag vill att det ska bli snyggt och fint och få en snygg design. Att klippa och klista ihop något "rafs" är inget för mig! Nu börjar det bli riktigt tjusigt och jag börjar bli riktigt nöjd över resultatet!

Nu ska jag bortsa tänder och sova, kanske blir det så att jag gör några tal i matten. Men tvecksamt om jag orkar något, är riktigt trött i ögon nu. Bäst att jag istället ställer klockan lite tidigare i morgon bitti för att göra de då. Börjar i alla fall inte för ens vid lunch så jag har god tid på mig.

Men nu ni är det sängdags för mig, skönt att komma i säng i tid! Ha det så bra och sov gott.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0