MATDAGS REDAN, VART HAR DAGEN TAGIT VÄGEN?

Efter att ha snackat med en i klassen i över en timme och fått dela våra åsikter som var extremt lika och ganska lite (då vi båda tyckte frågorna var svåra och krångliga) så känns det bra! Det känns samtidigt betydligt bättre nu, jag har fått ner en hel del nu efter att ha och suttit och fiolosoferat en del med mig själv nu efter att ha avslutat samtalet med klasskamraten min. Har kommit upp till ett par rader per fråga så nu går det framåt, och det uppsakattas enormt ska jag meddela!!

Nu ska jag slänga i mig lite mat för att sedan kasta på mig träningskläderna och åka iväg på träning. Nybörjarna som står på schemat och ska även försöka klämma in lite träning till mig själv. Vore skönt att få röra på sig en del, har en del energi att få ut mig. Träningarna på söndagar uppskattas bra mycket då jag kommit hem och sätter mig framför tv:n och inväntar smått nya veckan! Gustavsson tr. 3 är det ikväll också, ska försöka hinna se det med, missade förra veckans.

Men nu är det matdags! Klockan springer iväg!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0