TISDAG MORGON

Jajamensan, tisdag igen. Känns att veckan dragit igång igen, känns ganska skönt. Saknar min snutta väldigt mycket just nu och vill bara sitta i hans famn, prata, skratta och mysa. Jag har det så mysigt i hans närhet, han ge en sådan underbar känsla och gör att jag känner mig sådär enormt bamse trygg. Vår vänta ett tag till innan jag får uppleva den där unika känslan.. Men det klarar jag, man klara allt bara man vill! Är ganska skön känsla att längta efter något också.

Nu ska jag göra mig klar, skola och allt som gäller även idag. Måste även fortsätta plugga efter skolan, men uppdateringar ska ni få. Så tills vidare, ha det så bra.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0