TAR DET LUGNT I SOFFAN

Känner mig extremt trött och slut. Det är helt galet vad den här veckan har tagit kål på mig. Sjukskrivning nu asså!

Ligger i soffan och ser på livet enligt rosa, myser inomhus och fryser bara av att kolla ut på det gråa och regniga väder utanför! Då jag tidigare gick på lunchen med hunden och så blev jag alldeles dyngsur. Regnet piskar ner utanför fönstret så jag trivs riktigt bra inomhus framför tv:n, med filt och varm choklad!

Pratat med P till och från hela dagen. Vi skulle ses en sväng idag, men det blir inte av. Vi båda visste att han skulle träffa ett par kompisar på kvällen, men att vi bara skulle få rå om varandra ett tag innan. Men nu blir det inte så, utan först på söndag får vi mysa.

Nu ska jag fortsätta se på filmen och njuta av ledigheten. Hoppas ni har det bra och får en kanonfredag!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0