SAMMANFATTNIG PÅ MIN LÖRDAG OCH HUR DET ÄR JUST NU

Boken är utläst och jag kan nu andas ut och njuta av det sista utav helgen. Jag kan inte beskiva med ord hur skönt det känns att boken är utläst, att jag däremot ska ha riktigt seminarium kring boken och en film i morgon känns redan nu lite smånervöst och en gnutta hemskt!


Men nu är det som det är med det så jag ska just nu bara ta det lugnt, försöka lugna mina nerver och snart hoppa i säng. Är riktigt enormt trött och pumsig! P kom ju som sagt till mig i går kväll, vid kvart över sju. Vi såg på film, eller rättare sagt hade film på och myste en massa i stället. Pratade, fikade och hade det mysigt och trevligt tillsammas, som alltid vill säga!


Vi bäddade soffan i gillestugan (som har blivit som "vår" plats, den är numera alltid nerbäddad) fram mot småtimmarna för att sova. Det var helt magiskt, att få känna hans värme, sin arm runt mig, mitt huvud vilandes på hans muskulösa armar hela natten var magiskt. Det var egentligen helt alldeles obeskrivbart, jag älskar´t. Vi låg och myste ändra fram till halv tre nere i soffan innan vi gick upp. Vi gjorde oss då pannkakaor till någon blandning av frukost, lunch och middag. Riktigt lyckat blev det och oj så mätta vid blev!


Efter att vi hade ätit upp och städat efter oss så valde vi att gå ut på en promenad i det fantastiska vädert! Det var flera plusgrader, solen sken och det var inte så blåsigt. Vi tog hunden med oss och satte oss på en del markbänkar och stannande ett flertal gånger för att mysa och prata. Jag älskar hans sällskap, hela han är helt fantastisk och gör mig sådär mega glad!


När vi kom åter hem, efter en och en halv timme ute i finvädret så var vi frysna och kröp ner under täcket igen för att värma varandra. Strax före sju så var middagen klar och bra precis efter att vi hade ätit så åkte min prins hem. Känns hemskt och lite småtomt.. Vem ska jag få mysa med i natt? Vem ska jag få sniffa på och nästan svimma av för att han luktar så gott? Vem ska jag få möte ett brett och fint leende av, och höra fina ord ifrån? Vem ska jag få luta mig emot och kela med? Hua.. Får nog trusta mig med att ha hunden i fotändan, som snarkar och far ett enormt oväsenden, fast han är enormt go han också, min älskade kelvovve hihi.


Nu ska jag ta och göra mig klar för kvällen och sedan hoppa i säng. Lika bra att vara pigg och utvilad i morgon bitti då jag ska ha seminarium och börjar tidigt och slutar sent. Hua. Vad ska jag säga, kan jag inte få spola tillbaka tiden till fredag? Få vara ledig och repetera mig enormt mega bauto bästiga helg på läänge?1 Skulle känns fantastiskt. Men nu är det nog lite svårt att fixa, måndag i morgon. Efter måndag denna vecka så kommer veckan att flyta på och nog bli helt fantastiskt! Så det är alltså i morgon det gäller, i morgon jag ska prestera och klara detta. En stor sten kommer att lätta, allt kommer bli så mycket bättre och kännas så fantastiskt! Det är lyckas jag ska göra i morogn, så är det bara!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0