NU HAR JAG LAG NER FÖR DAGEN

Har precis slutat läst eneglskaboken, satt från sex fram till nu. Hua, helt galet! Är enormt trött och känner att jag är så förtjänt av vila nu. Känns riktigt bra att jag kämpade med att läsa boken på en fredagkväll!

Nu ska jag alldeles strax hoppa i sängen, ögonen mina håller på att falla samman för så pass trötta är dem!

Lördag i morgon vilket betyder att jag får träffa min kille och det känns grymt bra! Längtar så efter honom. Först ska han jobba och jag ska plugga plus gå på stan en sväng set det ut som! Även denna helg är fullproppad med roliga och bödvändiga saker och det gillas!

Bäst jag avslutar nu innan jag somnar, känns som att chansen är ganska stor till det just ju! Hua. God natt och sov då gott alla


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0