MIN DAG

Nu ska jag ta och hoppa i säng. Klockan har bara rusat iväg idag, illa men ack så bra den har varit! Skoladagen idag har varit minst lika stressad som igår, om inte värre! Jag hann inte med mig att äta skollunch så en i min klass som var riktigt gullig mot mig gick ner för att köpa en matbit på mig undertiden jag arbetade. Det kallar jag äkta vänner, som kan ställa upp till en i vårt och tort. Hon kommer också att komma till skolan lite tidigare i morgon för att hjälpa och kolla in det sista på layouten i tidningen. Känns som att detta kommer bli riktigt bra!

Klockan tre tog jag "rast" efter att ha suttit med tidningen sedan klockan halv nio utan något avbrottot. (Fick nämligen slänga i min lunchen undertiden jag arbetade i webbdesignprogramet!) Jag gick och mötta upp min prins, mitt hjärta men bättre ord min kille. Vi har haft mist sagt en lika bra och mysig eftermiddag och kväll tillsammans. Vi låg och pratade myste och såg en del på tv. Han åkte hem efter bonde söker fru, han hade nämligen som jag, en del arbeten att ta itu med. Han ska även ha uppkörningen i morgon! OO spännande! Han skulle egentligen ha haft den i tisdags men då blev hans uppkörar-protokoll-människa (?) sjuk så han fick flytta fram det till i morgon.. Så nu är han laddad till fulla inför morgondagen!

La nu märke till att klockan bara rinner iväg, lika bra att hoppa i säng med desamma. Layoutarbetet är nu nästintill klart och jag är extremt stolt och glad över resultatet! Spännande att i morgon få trycka tidningen, oo håller tummarna att det ska fungera med allt då!

God natt och sov så gott, kommer mer uppdateringar i morgon.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0