LUNCH

Nu är det lunch, riktigt hungrig är jag. Försov mig riktigt ordentligt i morse. Skyndade mig och var klar som blixten (nästintill om inte annat) och frukosten råkade bli lite lidande. Fick endast ner ett glas med yoghurt i farten, så magen rent ut sagt skriker efter mat. Hua, ska blir riktigt skönt att snart få röra sig till maten. Dock verkar inte maten vara så god idag, fisk med äggsås? Måltiden har blivit extremt omtalat de senaste dagarna, var väldigt nära på att ta med mig matlåda, men så blev det inte. Hoppas därför innerligt att maten är hyffsad, eller att mackorna och salladen faller in! Haha.

 

Nä, nu är det dags att röra sig mot matsalen. Har haft hål nu i sisådär en och en halv timme så nu blir det perfekt med en matbit för att sedan ha svenska och färdigställa svenskan som jag tycker känns gå mot rätt riktning. Gillar den skarpt och har inte så mycket kvar.

 

Nu ni, matdags! Hör av mig senare under dagen.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0