MIN FINA GÅRDAG

God morgon! Gårdagen belv helt fantastiskt, han kom till mig vid sju och åkte vid ett. Vi var båda två så trötta, go pumsiga, innan han skulle åka. Bara låg och myste och hängede med lite halft på andra avenyn. Det blev en helt perfekt kväll tillsammans med ett perfekt sällskap.

Nu när jag har vaknat legat och myst en del med hunden som blir riktigt avundsjuk då P är här haha. Go hunden mig. Han är så charmig, igår då vi låg i soffan och myste då kommer hunden springandes emot oss och med världens fart och hoppar på oss. Lägger sig och sträcker ut sig, storsnarkar och håller på.. Hehe (a) Men jag och P fick oss ett gottskratt och gav han lite kärlek. Efter att han koppade ner från soffan där vi läg så gick han till sin korg och började "bädda", då började P skratta ännu mer och frågade "vad håller han på med?".. Ja, en tok-mysig-charmig hund är just vad jag har! P lika så, hur mysigt, go, underat, charmig, gullig, söt, omtänksam och allt sådant där fint, är han ♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0