KÄR OCH LYCKLIG

God morgon alla. Sovit gott? Jag har sovit som en prinsessa, drömmt underbara drömmar, svävat runt på extra tjocka och stora rosa moln! Drömmt mig bort i sagornas och prinsarnas värld. Sådär extra mm.

Längtar så till i eftermiddag då jag ska få umgås med min prins. Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, känner bara för att springa runt här på skolan och lee, skratta och ge ifrån mig några glädjetjut, men lugnar ner mig och går runt med ett extrea brett leende och dagdrömmer en del i stället. Funkerar alldeles utmärkt det också, delar med mig av alt det fina till de bästa. Hitills kan jag kanske ha berättat hur glad jag.. mycket, väldigt mycket. De är så glada för mig skulle och det för mig ännu gladare. Det är så fint med äkta vänner och äkta kärlek. Wopa wopa.
'
Nu ska jag återvända på planeten jorden och skolans värld. Hör av mig senare under dagen, ha det bäst.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0