HÖSTMYS

Just nu har jag doftljus tända på mitt rum, tv:n igång och lutar mig tillbaka med en massa goa kuddar och dricker nytt te. Jag har det riktigt mysigt, dock så skulle just honom suttit bredvis mig just nu tycker jag.. Men har är och svettas på gymet för stunden, biffen min hihi! (a)

Vi behöver nämligen varandras "dos", men det får bli fram mot mitten av veckan. I morgon ska han gratta sin kusin och även plugga, då han ska göra teoriprovet på torsdag (teoriplugg ändra fram tills dess) och jag har också plugg + träning i morgon kväll.. Men det är mysigt att längta efter varandra och bli sådär extremt glad av lycka då vi ses.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0