FÖRSTA RIKTIGA DAGEN PÅ LOVET

Så skönt att vakna upp, inte behöva tänka på att en tidningen ska tryckas, texter som ska skrivas osv. Jag kan vakna upp, ligga och dra mih hur länge jag vill, kunna somna om, ligga och mysa och sträcka på mig osv. Helg underbart må jag säga. Jag bara njuter av lyckan att vara ledig!

Jag kan kommit upp, ska snart till att äta frukost, en riktigt dunderfrukost med massa olika pålägg och val av saker. Jag kan inte beskriva med ord hur skönt det är med lov och ledighet, dock så finns det en sak som drar ner det en gnutta och det är att jag har en massa skolsaker som måste göras. Men det är bara att prioritera de så jag slipper bli stressad på söndag av att jag inte har pluggat! Jag ska ägna tid åt de, jag tänker lyckas och priljera. Komma med ny energi till vecka 45!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0