FIKA PÅ STAN, SNART BLIR DET ÄLSKLINGEN

Har nu placerat mig på stan och fikar med en massa trevliga människor efter att ha varit iväg och gjort ett fotouppdrag upp i luften, tror bilderna blev succé! Riktigt roligt att få kolla igenom de senare. Riktigt gott med en kopp kaffe nu och en go macka, välbelönt må jag säga! 

Pratat med min snutte en hel del. Han såg b.la. mig då jag var ute och flög och hela familjen var ute och vinkade, så gulligt och charmigt. Mitt lilla hjärta ♥ Nu när vi är åter på mark så har vi bestämt att jag ska till honom vid fem. Blir perfekt och jag längtar så att få träffa honom, saknar honom så enormt. Hua var härligt det är att vara kär! Min kväll kommer att bli helt magisk, hoppas er kommer bli lika dan.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0