EN SKÖN FREDAGKVÄLL

Att ligga se på idol, dricka kaffe för att försöka känna sig piggare än vad jag egentligen är, tänka på kärleken och njuta sådär toppnotch är vad som sker just nu, och oj så skönt det känns!

Att det är fredag brukar tillföra mig att jag är trött. Att jag hela denna veckan har fått svårt att komma upp på morgonen och velat hur mycket som helst bara somna om då klockan ringt. Men det fungerar ju inte, så jag har klivit upp och gått till skolan! Däremot har jag helt struntat i att sminkat mig, legat och dragit mig bra precis en halv timme innan jag måste gå, stressad med att få i mig frukost, klä på mig, fixa till håret och borsta gaddarna! Men jag har hunnit och oj så skönt det är att ligga och dra sig! Det uppskattas så. I helgen ska det bli mycket sånt och framförallt helt strunta i att ställa klockan!

I morgon får jag vara i min pojkvänns närhet och känna mig trygg och älskad i hans famn. Få känna hans doft, närvaro och sällskap och det är helt obeskrivbart, längtar så!! Han betyder så mycket för mig, han och jag blir ett nu och så är det bara. Det gör att man bara får ett lyckorus, jag säger det till mig själv men vet inte än om jag har förstått det!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0