TUNGT ATT SLUTA SENT PÅ FREDAGAR

De sista lektionen på fredag känns alltid lite mer tunga, oavsett om det är en bland favoritämnerna eller inte. Men denna fredag, percis som de tidigare har jag genomgått utan större problem! Blev en fika fram mot eftermiddagen som bestod av en chokladboll och en cola för att fånga upp energin igen hehe!

Nu är jag åter hemma, det är redan svart. Svart! Det är helt sjukt vad fort tiden har gått, känndes som att det var en varm sommardag nyss, kanske kan det bero på att det är hyfsat varmt ute fortfarande. Snön är varmt välkomemn nu!

Jag har inget alls planerat ikväll, känns riktigt skönt! Hyrde film och köpte godis på vägen hemma, så jag kommer koppla av och ha det mysigt i soffan. Jag får ta och önska er alla er kanon fredag, oavsett om ni ger er ut eller stannar hemma!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0