TRUBBEL I PARADISET

Jag känner mig just nu ledsen, upprörd och förtvivlad. Att kanske inte få träffa sitt hjärta för ens på söndag eller nästa vecka väcker dessa känslor hos mig. Vi båda håller på att längta ihjäl oss till varandra, men han har jobb titidgt på lördag och på fredagen ska jag även umgåst med ett par kompisar, så då blir fredagen bortplockad. Efter hans jobb på lördag ska han vara med ett par kompisar och poff så är det då söndag och helgen är slut ..

Allt löser sig på ett eller annat sätt. Vi pratar om i morgon, men min träning börjar ganska tidigt så det blir inte speceillt länge då. Jaja, som sagt- det löser sig på ett eller annat sätt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0