SPANSKA PLUGG FULLT UT SOM GÄLLER NU

Spunk jag fick precis nu då ett låångt inlägg jag hade skrivit försvann!!! Kort om tid har jag också, blää säger jag bara nu och försöker göra mitt yttersta för att i stora drag få fram det jag precis skrivit!

Jaja, vart ska jag börja då? Det är onsdag eftermiddag, jag har slutat skolan. Kommit hem och har till vänster om mig ett spanskapapper med en massa ord och meningar som jag ska kunna till i morgon. Ska nänligen redovisa om en bok. Känns lite haft sådär, då vi endast har haft minre än en vecka på oss att förbereda oss och skriva arbetet. Jag kan tolka det genom att det inte ska vara sådant jättestort arbete och att det inte är på fullt blodigt allvar. Vi ska även sitta i mindre grupper under redovisningen och även diskutera med de efteråt, så det kommer nog gå bra.

Men hunni, jag har faktiskt inte tid att skriva så mycket mer. Om cirkus en timme kommer min kille till mig, vi ska mysa, se på bonde söker frufinalen som är senare ikväll och ha det gosigt och trevligt tillsammans, men tills dess- så måste jag ägna lite tid och energi till att plugg!

Kanske möjligen slänger in ett inlägg senare, om inte- så hörs vi i morgon


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0