SLUT EFTER TRÄNINGEN

Jag har duschat, tagit mit ett glas vatten och ska möjligen ta mig lite fika snart. Sova ligger heller inte så långt borta från mina tankar. Känner mig slutkörd, så hoppas att en nattsömn kommer lösa upp det, trots att jag inte får ha mitt hjärta vid mig..

I morgon är det i alla fall fredag, vilket betyder helg och ledighet! Känns hur underbart som helst. Kan inte beskriva med om ord min lycka haha! Dagarna till lovet börjar närma sig allt mer, dagarna blir också allt färre till min och mitt hjärtas offentliga två månadersdag! Åå det känns så underbart och magiskt! Den här julen känner jag på mig kommer bli kanon trots en operation nära precis innan lovet... Men det blir nog bra ändå, eller det ska bli bra!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0