PLUGG SOM VÄNTAR

Hemkommen från skolan och redo för att ta mig ann skolplugg! Kom på sekunden på att jag borde ägna lite til till att plugga körkortstiori också, det är ju trots allt in allt för länge tills jag sitter bakom ratten med en person från trafikskolan som ska dömma om jag klarar av att ta körkort eller inte- spännande! Vill ha körkort gärna nu, skulle inte sitta det minsta fel. hehe. Men det får vänta ett litet tag till.

Skoldagen idag har bara flytit på och varit bra. Gick snabbt att avverka den och hoppas plugget som väntar på mig nu går lika bra som dagen har gjort hittills och att det fastnar lika fort som den hittills gått! Jag hör av mig igen senare, ha det bra så länge.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0