PLUGG SNART MATTE

Nu sitter jag här på skolan, trilskas och envisas med historian. Jag tänker inte ge upp, aldrig! Jag tänker briljera på provet, svara stort och utvecklat på frågorna och känna lyckan efteråt att det gick så bra och att det är gjort. Så är det bara och det täncker jag lyckas med!

Att jag ta mig till skolan en och en halv timme innan min första lektion börjar kallar jag stort och strångt gjort, samtidigt som en självklarthet och duktigthet! Jag har inga problem att ta mig hit tidigare för att plugga och få skaer gjoda.

Men nu ska jag återgå till plugget, snart är det lektion som startar också. Lika bra att hämta matteboken med desamma så det bara är att röra sig uppåt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0