MIN KVÄLLS MED PRISEN MIN

Fredag och det känns underbart! Helgen är kommen och det känns kanon!

P kom som sagt och hämtade mig igår direkt efter skolan med bil. Vi åkte då med desamma hem till mig, myste och kelade eftersom det var ett bra tag sedan vi hade sätts. Vi blir lika glada varje gång då vi ses, han gör en lycklig olch sprallig! Vi såg lite på tv och åt middag innan det var dags att slänga om och göra sig redo till träningen!

Vi åkte iväg på min träning, dock satt han så duktigt och gulligt på sidan och kollade på. Gav ifrån sig ett och annat skratt och leende som gjorde att jag nästan bara ville springa fram till honom, puss, mysa och gosa. Men jag behärskade mig och gjorde det endast tre gånger då nybörjarna fick dricka vatten hehe! Efter träningen så åkte vi in en snabbis till mig kusin, pratade med henne och hennes Mr. X!

Väl hemma då det hade svartnat bra, närmare bestämt då klockan hunnit slå åtta och började sakt men säkert närma sig nio så hade vi kommit hem, varit ute med hunden och jag hade hunnit duscha. Vi kröp då ner tillsammans, åt lite kvällsfika, glodde på tv och myste lite mer. Jag har sagt det förut, och säger det igen- det är helt magiskt att vara kär och älskad!

Vi borstade tänderna vid tolv, kröp ner och fortsatte att mysa men där somnade vi inte. Klockan bara rann iväg och vi var uppe bra länge. Klockan två kollade vi på klockan och var då helt vaknade.. Hehe, busiga vi var! Klockan ringde i morse på tjugoöver sju men vi klev inte upp fören tio i åtta. Lite stressigt blev det allt, enligt mig då, men för P så var det lugnt då han brukade ha det mycket stressigare själv om mornarna. fem minuter innan skolan började lämnade vi hemmet, jag kutade in flåsandes i klassrummet en minut innan skolan började.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0