MIN HELG

Jag har svårt att veta exakt vart jag ska börja, jag studsar runt på magiska rosa moln och bär runt på en lycka som är guld värld. Att vara kär och lycklig är fantastiskt då det är som bäst. Jag blir extra glad då andra är glada för vår skull, att de kan se vår lycka vi går runt och bär för varandra. Helt   f a n t a s t i s k t.

 

Men vi försöker få en början på helgen då. Jo, det började ju som sagt i fredags efter en lång och tung dag. Jag hade tur att min mattelektion blev inställd, men jag och några till från klassen valde att sitta kvar och arbeta lite. Strongt gjort från oss, vi fick en del gjort och det bringade en del klarhet i våra hjärnor!

 

Eftersom min pojks sista lektion blev inställd så slutade han så tidigt som vid två, så han åkte hem och kom och hämtade mig hemma hos mig vid fem istället. Vilket gick lika bra, eftersom jag då han endast bara varit hemma en snabbis. Packade ihop en väska som jag skulle ha med mig till honom, sprang in i duschen och poff så ringde det på dörren kändes det som. Tiden bara sprang iväg (som det brukar göra nu för tiden känns det som) Lika mysigt, underbart och glad som vanligt blev vi då vi sågs.

 

Vi stannade hos mig en snabbis, pratade och fick med oss en pollypåse på vägen ute. Något vi mumsade på under kvällen. Lika så blev det en kladdkaka som vi slängde ihop under kvällen, den blev riktigt lyckad och satt perfekt i lillmagen! Då vi kom så luktade det middag i hela huset, tacos var det som stod på beställningen! Satt perfekt i våra magar, efter en trevlig måltid med hans familj så fick vi paltkoma och blev tvungen att luta oss tillbaka för att vila våra magar! Efter lite vila så satte vi igång och skramla nere i köket för att göra kladdkakan, blev lagom klar till idol så vi satt i soffan och myste i oss den tillsammans med hans föräldrar. Efter cirkus halv programmet så gick vi upp på övervåningen och satte oss där och fortsatte se på programmet istället.  Slutade med att vi satt på andra avenyn och ekiperade en stor soffa ensamma på deras övervåning. Då klockan började närma sig två så rörde vi oss in mot hans säng. Borstade tänderna och allt i vanlig ordning. Fixade med dvd så vi skulle kunna fortsätta se där inne. Vi låg och myste, kelade och hade det kanon.

 

Vi klev upp vid tolv efter att ha legat och myste ett bra tag i sängen, men det var lördag och helg= tid till att kunna ta det lugnt. Vi gick upp och började sätta igång med pannkakor, blev riktigt lyckade pannkisar. De satt perfekt i våra magar, lika så hans föräldrar då de också verkade uppskatta dem hehe. Efter att ha ätit och fått ytterligare en paltkoma så tog vi det lite lugnt innan vi tog oss ann deras tomt för att kratta och hjälp till. Efter att ha varit ute i ca en halv timme och busat, myst och krattat i löven så rörde vi oss inåt igen. Kalla och lite smånerkylda. Satt oss i soffan för att se på reprisen av Robinson och litesådär.

 

Klockan bara sprang iväg och vi båda la märkte till vad fort det blir mörkt ute, vintern och allt börjar närma sig vilket vi båda uppskattar och längtar till! Tänkt då vi kan ge oss ut med skoter och ha det alldeles underbart. Ja, nu får som sagt snön komma- det är så välkommen så!

 

Efter att ha sett klart på robinsom så rörde vi oss ner en våning och hörde att P borsa hade kommit på besök. Vi pratade och så med honom, såg på tv och tog det lugnt. Sedan blev det dags för middag och jag blev bjuden hos dem igen, vilket var väldigt gulligt och snällt. Vi satt där alla samlade runt bordet, skrattandes, pratandes och hade det allmänt trevligt. Vi blev extremt mätta och gick upp en våning för att återhämta oss efter middagen. Satt på lite musik och tog det lugnt. Sedan hoppade pojken min i duschen och då han kom tillbaka så åkte vi nästan till mig med desamma, pratade först lite med hans familj och lite sådär.

 

Då vi kom till mig så såg vi på Så mycket bättre och hade det mysigt. Pratade med min familj, fikade och sådär i vanligt ordning. Känns som att vi har fått i oss riktigt mycket mat den här helgen, paltkoma efter nästan varje måltid, hua. Haha, men riktigt gott har ju allt varit, men oj så tungt jobbigt det känns. Orlörligt och känns som att man bara rullar fram hehe!

 

Efter att ha suttit tillsammans med min familj och sett på så mycket bättre så gick vi en våning och såg på film och myste. Vi hade det jättemysigt hela kvällen och skildes åt igår kväll lite efter tolv. Sluta och pumsiga var vi efter en kanon helg och krattningsjobb idag. Han var tvungen att åka hem eftersom han idag under förmiddagen skulle åka till sin släkt och det är ju heller inte vilken dag som helst idag- det är ju våra pappors dag! Så båda våra föräldrar ville nog ha sina barn hemma hehe! Vi smsade god natt i vanlig ordning och jag somnade med ett extra glatt leende då jag nu bredvid sängen har en bild på mitt hjärta, så gulligt så. En extra blick på bild och poff så var jag inne i drömmarnas värld och sov som en prinsessa.

 

Vaknade i morse vid nio, gjorde frukost på säng till pappsen och gav honom lite presenter. Pratade och myste med familjen. Ska nu till att sätta igång med lite matteplugg och sedan åka iväg fixa lite saker, b.la. så ska en ny säng införskaffas hoppas bara jag finner någon jag gillar.

 

Inser nu att detta inlägg blev extremt långt så lika bra att sätta stopp nu och sätta igång med skolplugget, jag hör av mig senare under dagen.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0