LÖRDAG MORGON

Sådär ja, nu är rummet omgjort till mer åt det juliga hållet. De gråa tonerna är borttagna och nu är det rött och guld här inne. Hur mysigt och fint som helst att få in lite mer julstämningen då snön fortfarande inte har fallit ute på marken! En fågel viskade dock i mitt öra att det möjligen skulle komma snö i morgon, hoppas innerligt! Snön är så härligt och mysig och hör julen till!

Nu ska jag göra mig en brakarfrukost, sätta igång och plugga ett tag och sedan åka iväg på en del ärenden. Senare i eftermiddag så kommer ett par kompisar till mig, vi ska äta middag, snacka och ha en trevlig kväll tillsammans. Bio ska vi också pricka in. Tror detta blir en kanonkväll med mycket skratt och flum!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0