LÄGGDAGS FÖR LÄNGE SEDAN

Nu är det läggdags. Egentligen skulle ja ha legat i sängen för länge sedan, men på något sätt känns det konstigt att förstå att det är skola som vanligt i morgon. Rutinerna är på väg tillbaka och klockan ska ställas som vanligt i morgon. Jag ska se klart på en film jag börjat se på som jag hoppas inte slutar om allt för länge, måste vara pigg i morgon. För fört bli det skola, landar hemma och ägnar mig åt lite plugg innan min saknade hjärta kommer till mig då han slutar. Tror morgondagen kommer bli kanon, känner det på mig.

Nu ska jag slöcka ner, se klart på filmen och sedan hoppa in i drömmarnas värld. Hör av mig som vanligt i morgon bitti. Hoppas ni också är redo för morgondagen och redan kommat ner i sängen/ ska göra det snart. God natt alla, sov så gott.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0