HJÄRTER, RUNTER, SPADER, KLÖVER

Jag vet att jag gjorde rätt beslut, det är inget jag behöver försöka intala mig själv om. Men ibland undrar jag, vart drivkfraten som egentligen inte borde ha en spärr som ibland bara råkar dypa upp finns för? För om den de få gånger dyper upp inte gjorde det, skulle någonting då sätt annorlunda ut? Det är någon som jag nog inte kommer finna svar på, men en tankeställare som jag egentligen i oändlighet kan gå runt och försöka finna svar på. Men vad hjälper det om jag kanske inte kommer få ett svar? Och är svaret något jag verkligen vill veta?

Att kunna tänka och filosofera är en roligt sak. Men det finns gränser, som det egentligen finns inom allt. Jag inser att jag inte kommer komma speciellt längre i mina tankebanor och passar nu. Jag vet att jag inte behöver veta något mer.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0