HEMMA IDAG OCKSÅ

Ny dag med ny möjligheter. Jag var som sagt hemma från skolan igår och låg i sängen exakt hela dagen, sov och vildade, sov och vildade. En nattsömnn på det så känner mig idag lite bättre men blir hemma idag också för att tillfriskna helt.

Jag smsade med mitt hjärta hela dagen igår, vilken lycka att jag har honom. Fått världens finaste sms av honom som gör en så fruktansvärt glad! Längtar tills jag får träffa och gosa med honom, känns så jobbigt, tungt och tråkigt att ligga hemma och vara sjuk vilket betyder att jag inte kommer få träffa honom förens jag är frisk. Buhu! Onsdagar brukar oftast bli "vår" dag att ses.. Men det får kanske bli i morgon istället då beroende på hur jag mår och så.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0