EN PERFEKT KVÄLL, NATT OCH MORGON

God morgon, eller god dag (?) Nåja, hur som haver, det är måndag och en ny vecka har satt igång. Vaknade upp bredvid den bästa i morse och det är då man känner sig sådär lite extra ”wow chicca bom bom bom”.

 

I går vi halv åtta ringde det på dörren, det var han med det stora H:et som ringde på. Han som jag gillar, han som är så fin, han som är omtänksam, han som är … helt underbar och min! Vi båda var ganska trött, eller ska jag kalla det riktigt trötta? Hehe! Men vi kröp oss upp i soffan, såg på gustavsson 3 tr. Pratade, kelade och hade det mysigt tillsammans. Strax innan nio så gick vi upp för att göra oss en bricka med go fika, gick ner för att sätta oss framför en film som började på tv:n., gottade i oss vår fika och hade det lika mysigt som vanligt!

 

Fram mot elva så förflyttade vi oss in till min säng. Låg och gosade och småtittade på filmen. Då den var slut så gick vi upp och borstade tänderna och kröp sedan till säng på riktigt. Dock så hade vi fortfarande tv:n på, låg och pratade och kelade. Släckte då klockan hade paserat tolv. Ställde klockan på halv åtta för att försöka komma upp till kvar i åtta, då P började halv nio. Jag däremot började senare, men jag hade ingenting emot att kliva upp tidigare för att äta frukost, gosa på mitt hjärta och kanske få lite plugg gjort då han åkte iväg till skolan. Men det blev bara en massa gos med mitt hjärta, vi låg kvar i sängen, han struntade i sin första lektion då det inte var något speceillt de skulle göra så vi somnade om i över en timme. Riktigt skönt!

 

Då vi i panik klev upp nästan tjugo minuter innan jag började så han vi i tid trots allt. Precis som förra gången, vi är grymma på att komma på minuten till lektionen. Älskar att vi kan ligga och mysa hur länge som helst och sedan stress och sedan ta det ganska lugnt med att äta frukost. Puss på att jag har en underbar kille som jag älskar!

 

Fick skjuts av honom till skolan, pussade av mig och jag kutade till lektionssalen. Har nu avverkat försa lektionen och ska nu till att få lite lunch i magen. En bra start på dagen skulle jag vilja kalla det. För det kan inte bli annat än en lyckad dag då jag får vakna upp bredvid han jag gillar! Nu är det bara att arbeta på lika flitigt, få saker gjorda och låta dagarna flyta på fram till onsdag då vi ska ses igen.

 

Men nu ropar, de på mig. Lika bra att stänga ner datorn, sätta på sig jackan och ge sig ut i kylan! Hör av mig senare under dagen.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0