CHECK!

 
Allt fler skolsaker går att bocka av från "att göra listan". Det känns grmt skönt! Sommaren närmar sig mer stormsteg. Solen har legat på exakt hela dagen. Under lunchen idag satt vi oss på en parkbänk i staden med en glass i handen och njöt av solen och hade det allmänt mysigt.

Just nu har jag precis tryckt ner mig i soffan och känner mig inte stressad över att jag har en massa skolarbeten att göra! För en gång skull på kanske, 1 vecka? Bara kunna ta det lugnt på riktigt och slippa tänka på skolan ett tag! Nu är det endast fem skolsaker kvar innan jag går på sommarlov. Fem, tänk fem ”ynka” skolsaker! Wow, helt troligt må jag säga! Året har gått med rasande steg och allt känns sådär extra overkligt just nu. Tänka alla som ska ta studenten i år, och snart är jag en av dem! Detta år har gått helt otroligt fort! Nästan lite overkligt! Kanske till och med lite för fort vissa stunder! Från sommaren 2010 fram till nu har jag fått vara med om, och upplevt så fantastiska saker som jag är så glad över! Jag har bland annat fått lärt känner helt underbara personer som har många gånger förgyllt mina dagar. Personer som jag under det här snart hela året kommit så nära och haft så otroligt roligt med!

 

Dagarna bara rusar förbi, och jag tror det just nu är dags att ge min mage lite föda. Jag känner att jag är riktigt hungrig efter en hård skoldag som tagit slut på mig! Mina doftlökar säger att det är tjockpannkaka som serveras, sitter inte helt fel!

Trackback
RSS 2.0