ALLA ÄR UNIKA. STÅ FÖR DEN DU ÄR.

Ååh, fick värsta bloggabstinensen.. Eller något sådant. haha. Men i alla fall så har jag inte bloggat något alls idag pågrund av att jag grubblad och tänkt väldigt mycket, gör även det fortfarande och har bollar mitt flumm med mina nära idag. Tänkte att jag ville höra av mig i alla fall. Känner att jag har riktigt mycket att skriva, men vet inte riktigt vart jag ska börja. Det kommer säkert komma in en massa olika inlägg under kvällen. Kanske lika bra att ta igen dagens dåliga bloggning medans insperationen finns?

Allt är inte alltid en dans på rosor. Det är saker som händer- båda positiva och negativa. Då det händer saker oavsätt vilken inverkan den har så är det viktigt att lära sig av det man gjort. Det är alltid bra om man fortsätter i samma (t.ex.) takt om det fungerade bra. Om det är något negativt som (t.ex.) hänt är det viktigt är att lära sig av sina misstag och självklart även av andras. Jag har nu vid ett flertal gånger insett hur sjukt vissa personer beter/betett sig och jag skulle aldrig ens komma på tanken att bete mig på den låga nivån! Det är så grymt fel, det finns ingen anledning att bete sig illa. Det hjälper inte, det gäller att vara stark i sig själv. Våga vara den man är, jag säger bara- sträck på dig, alla är unika på sitt sätt! Alla är lika värda och ingen ska få behandla dig illa!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0