HAN. NUMMER 1.

Hur ska man kunna gå vidare om det är så att man fortfarande gillar personen? Om man fortdarande har känslor, inte riktigt kärlekskänslor med en stark känsla som gör att man bryr sig om den här personen och som gör en glad och man tänker på den här personen lite extra mycket? Jag tytcker inte att man ska glömma, det är något som har hänt och som har gjort en så lycklig, gjort att man svävat på rosa underbara moln! Det är ju något som betytt/ betyder oerhört mycket för en, då tycker inte jag att det är värt att lägga allt det fina bakom sig! Ta lärdommar och inse att detta var en helt underbart tiden med den här personen, ta allt med dig för att forsätta med allt det perfekta i ett nytt kapitel med nya lärdomar och fantastiska minnen. Jag vet att det inte kommer bli vi på det sättet just nu, men du har en stor betydelse hos mig ändå. Jag är glad att för det eftersom det inte fungerar på det sättet mellan oss just nu.

Då man vet att han har betydligt starkare och förmodligen riktiga kärlekskänslor, blir det lite rörigt...? Att han tycker om mig så orthört mycket, men klarar inte av ett förhållande pågrund av flytt? Hur jobbigt borde inte det kännas för honom? Han säger att det känns supert tung med flytten, men varför ska man då fortsätta plugga? Han kan lika gärna stanna upp och tänka efter hur kan verkligen vill göra, ta ett arbete ut och resa- upptäck världen i ett år för att sedan söka vidare och fortsätta sin studierresa till det han vill bli. Varför ska man göra något då det inte känns rätt, då det känns jobbigt och tungt? Då det till och med finns andra altenativ, det skulle varit en annan sak om detta var det ena altenativet men så är det inte.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0