UNDERBAR DAG

Dagen har varit alldels fantastiskt! Solen har varit framme exakt hela dagen och jag känner att jag fått färg i ansiktet, det hettar riktigt ordentligt må jag säga! Åkte som sagt bort till K för att hämta mobilen och stannade kvar där. Målade, myste på i solen, åkte ut med båten och hade det allmänt trevligt. Frammåt eftermiddagen gick vi över till grannarna och grillade, en av de som befann sig som var med på grillningen hade en vattenskoter som vi lånade och busade runt med ute på havets vågor! Vår föräldrar umgicks även de och vi åkte ut på en ö frammåt kvällen. Som sagt, vi har hagt en riktigt ordentlig trevlig och mysig dag/kväll! Nu ska jag sussa, väntar en dag även i morgon. Åter står att se vad den dagen har att erbjuda!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0