TVÅ MISSADE SAMTAL

Jag väntade och väntade, hade inte kollat mobilen på ett bra tag och när jag sedan kollar in så ser jag- två missade samtal. Jag var snabbare än snabbast med att kolla upp vem det var- det var han. Jag blev glad, så glad. Slog nummret och ringde upp! Vårat samtal blev långvarande, vi pratade om allt! Jag hade sms:at honom tidigare under dagen och han tyckte det var ett sånt fint sms att han var tvungen att ringa upp! Han ville prata med mig, han ville inte bara svara i sms:et utan säga det direkt till mig! Hur sött var inte det? :') Han tackade även flera gånger för grattulationerna, sms:et och presenten under vårt samtal, och hur sött var inte det?

Jag får extra då jag pratar med dig, då jag får ett sms från dig och när jag är med dig. Det känns bara så där- kanon. Helt perfekt helt enklelt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0