TREDJE DAGEN PÅ RAD

I tisdags, igår och idag har jag besökt ICA för att handla och "handla". Det hela började med en storhandling i tisdags och jag höll ögonen öppna med förhoppningarna att se P. Dock se blev det att jag nästintill sprang in i F och då vi väl stod i kassan så' var det självklart han som var kasörska! Haha, känndes lite små kompiskt! Men det hela slutade inte där, senare på kvällen så pratade jag med P på fb och bland det första han skrev var "Gick det bra på ICA idag?" utan att ha sett eller träffan honom där så hade Filip berättat för honom att jag hade varit på ICA. Åå kan inte förklara min glödje och sprallighet som gick genom min kropp just nu. Varför i all fridensnamn skulle F berätta det till P om det inte var något speciellt?

Sedan igår, onsdag, så gick vi in där på vägen hem och vad gör jag inte då, jo då möter jag P. Jag blev som helt paralyserad, allt stannade upp runt omkring mig. Jag bara stod där och gjorde någon halvdan grimars. P kollade på mig, fortsatte gå och så upprepades det där tre gånger, alltså kan kollade på mig tre gånger, tänker er- tre gånger! Helt wow! Vi bara stod där och verkligen stirrade på varandra och jag känner mig knäsvag bara jag tänker tillbaka, får svårt att andras tror jag till och med. Men log gjorde jag enligt P så det var ju tur det och herre min ge om jag skulle svimmat eller något annat absolut olägligt just då!
'
Sedan idag så så var vi också tvunga att åka iväg och min moster skulle handla en del saker så då åkte vi in på ICA igen, men inte P idag. Däremot så möttes jag av F i kassan, igen! Haha, våran kasörska! Eller rättare sagt så stod han i någon kassa bort och jag verkligen hoppas att han inte såg mig. Känns lite fel att besöka en ICA affär tre dagar i sträck. Men jag måste medge jag har faktiskt inte åkt dit för att endast kolla efter P, vi har varit i behov att matvaror så det så!
'
Nu är det matdags, luktar strålande gott i hela huset nu!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0