STUDENTPRESENT

Kristoffer svängeförbi mig för ett tag sedan och har nästan nyss lämnat mig igen! Han fick sin studentpresent och han blev riktigt glad och första komentaren var "Jag som älskar klockor", snaka om att jag lyckades rätt! Jag hade dock på känn att han skulle gilla klockan. Jag fick även en gullig komentar av honom att han tycker jag var fin. En konsitg känsla blandat med lycka, skulle man kunna säga så? Oavsett blev jag glad.

Han stannade ett lite tag så vi pratade på och han hade dessvärre inte mycket kvar av sin röst, haha! Stackarn, han som tar studenten i morgon. Antar att han vill ha lite röst kvar. Innan han åkte, och efter att vi hade pratat på ett tag så sa han att han skulle hem och dricka varmt te! Hoppas röstens hans kommer tillbaka, fastän det lät väldigt roligt då han pratade!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0