STÄDAT OCH PLOCKAT

Vilken dag! Wow, är slut i varenda kroppsdel, hua! Har precis lagt ner mig i min säng och ska se på andra avenyn. Exakt hela dagen har jag städat, fixat och plockat. Det började med att jag bara skulle städa mitt rum, men när jag började öppna och "rota" i lådor och böcker och dyrligt så blev det att jag ville möblera om. Som jag nu i efterhand ångrar, haha! Det tog vädligt låångt tid, först så skulle allt ut och sedan in på nya stället och när jag hade ställt allt som jag ville ha det såg det väldigt fult ut. Då började det hela om från början igen, vilket vill säga- ställa tillbaka allt som det var! Hua, slitgöra må jag säga. Efter allt bärande och plockande så känner jag enormt mycket i min kropp! Men nu är det i alla fall frächt och luktar väldigt gott, alltså blev det inte så illa. Dock så har jag inte lagt ner allt ihopa i lådorna, vilket tänker göra i morgon för nu ska jag lägga ner huvudet på kudden och sätta på andra avenyn. Sov gott

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0