SAFT OCH GLASS I STORA LASS!

Hua hettan tar nästan kol på en i sådan här underbart väder! Har precis svalkat mig i havet lite, dock blev det alldeles för kallt så jag han komma upp innan ens hela jag hade kommit ner! Har lite svårt att förstå hur folk kan vara ner i vattnet länge nu. Hua, jag fortsätter vänta på att vattnet ska bli varmare jag. Vattenskider har jag bestämt mig för att testa på i sommar, eller jag tror det i alla fall. Det verkar vara så roligt, en annan små skojig sak är att jag blivit med i vattenskidklubben av någon konstig anledning (?) Klart jag ska testa på denna sport också! Vattenskidor here I come! Eller hur var det.. Vänta ett tag till.. Just det ja!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0